Regulamin zakupów w sklepie zgrilla.pl



REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO zgrilla.pl

Wstęp:

1. Sklep internetowy działa w Internecie pod adresem wwwzgrilla.pl.

2. Regulamin określa zasady realizowania usług w sklepie internetowym.

Oferowane usługi:

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż internetową towarów znajdujących się w jego ofercie za pośrednictwem strony www.zgrilla.pl, poczty email lub telefonu.

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a sklepem zgrilla.pl, reprezentowanym przez:

Nortpol
ul. Konstytucji 3 Maja 16
66-300 Międzyrzecz
nip: 596-149-70-91

3. Wszelkie informacje o produktach zamieszczone na stronie www.zgrilla.pl, a zwłaszcza opisy, dane techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

4. Ceny produktów umieszczone na stronie sklepu podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

5. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy towarów. Koszt dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wielkości i wagi paczki i jest podawany w podsumowaniu Koszyka zakupów w sklepie i przesyłany pod wskazany adres e-mail użytkownika dokonującego zakupów w sklepie.

Pozostałe:

1. Sklep internetowy www.zgrilla.pl zastrzega sobie możliwość występowania błędów w opisach produktów, mimo przykładania dużej wagi do rzeczywistego odzwierciedlenia cech oraz wyglądu towaru. Zdjęcia produktów są przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych modeli.

2. Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez sklep wyłącznie w celu realizacji zamówień. Klient ma wgląd oraz prawo do poprawiania swoich danych.

3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.

Dane kontaktowe:

Nortpol
ul. Konstytucji 3 Maja 16
66-300 Międzyrzecz
NIP: 596-149-70-91

telefon: 95 742 7555
mobile: 500 058 982

e-mail: grzegorz@nortpol.pl

nr konta: BPH 4010600076-0000326001874791

 

Pytania i odpowiedzi:

Czas realizacji:

Orientacyjny czas realizacji zamówienia to liczba dni roboczych, jaka zazwyczaj upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu wysyłki przesyłki. Termin dostarczenia przesyłki pod podany przez Ciebie adres to zsumowany czas realizacji zamówienia i czas dostawy. Przesyłki są wysyłane firmą kurierską, której w większości przypadków dostarczenie towaru nie zajmuje więcej niż 24h, a maksymalnie 48h od daty wysyłki. Przy dokonywaniu płatności przelewem bankowym realizacja zamówienia wydłuża się o czas dokonania przelewu i zaksięgowania należności na koncie sklepu.
zgrilla.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się z zobowiązań przez firmę kurierską. Czas realizacji poszczególnych towarów z różnych przyczyn może się wydłużyć. W takiej sytuacji sklep skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o opóźnieniu. Sam zadecydujesz wówczas o dalszej chęci realizacji zamówienia lub rezygnacji z towaru. Zamówienie na większą ilość towarów o różnym terminie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całej przesyłki lub rozdzielnie, w różnych terminach, o czym powiadomiony zostaniesz przez sklep.

Formy płatności:

Płatność przelewem – za zakupy zapłacisz dokonując przelewu na nasze konto bankowe, którego numer znajdziesz w zakładce Kontakt. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji z chwilą zaksięgowania należności na rachunku bankowym.

Dostawa

Sklep zgrilla.pl wysyła przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” pod wskazany adres na terenie całej Polski. Koszt dostawy przy wpłacie na konto wynosi 18zł, w przypadku płatności przy odbiorze – 28zł (ceny zawierają podatek VAT). Przesyłki dostarczane są w 24h od momentu wysłania, w wyjątkowych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 48h. Za pośrednictwem strony internetowej www.siodemka.com można monitorować swoją paczkę.

Jak kupować?

Wybierz jeden z 3 szybkich i wygodnych sposobów na złożenie zamówienia:

1. Kliknij „DODAJ DO KOSZYKA” przy wybranym przez siebie produkcie lub produktach, wpisz dane potrzebne do wysyłki i potwierdź realizację zamówienia. Zamówienie będzie automatycznie realizowane zgodnie z Regulaminem sklepu, o czym będziesz na bieżąco informowany na podany przez Ciebie adres e-mail. Zadzwoń do nas i złóż zamówienie telefonicznie u sprzedawcy.

3. Wyślij e-mail na adres: grzegorz@nortpol.pl ze szczegółami zamówienia

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

Ile zapłacę za przesyłkę?

Cena wysyłki przedmiotu wynosi 18zł brutto przy wpłacie na konto, 28zł przy płatności za pobraniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Do wyboru masz opcje:

1) zapłać przy odbiorze – należność zapłacisz gotówką kurierowi doręczającemu Ci paczkę;

2) zapłać przelewem – zrób przelew na nasze konto bankowe (numer rachunku w zakładce Kontakt).

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena kupionego przez Ciebie towaru/towarów + koszty przesyłki.

Gdzie znajdę nr konta?

Numer konta bankowego podany jest w niniejszym regulaminie lub e-mailu, który otrzymujesz po realizacji zamówienia na stronie Sklepu.

Ile będę czekać na przesyłkę?

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + czas dostawy towaru

Jakie są formy dostawy?

Wszystkie przesyłki dostarczane są do Klientów przez firmę kurierskiej „Siódemka”. W przypadku większych zamówień, sposób wysyłki ustalany będzie indywidualnie.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Zamówienie można zmienić lub anulować telefonicznie.

Czy przedmioty są objęte gwarancją?

Tak, gwarancja określona jest przez producenta. Kociołki marki Farmcook objęte są 5-letnim okresem gwarancji.

Czy mogę wybrać dokładny czas przyjazdu kuriera?

Godzina przyjazdu kuriera w danym dniu zależy od przebiegu jego trasy, więc nie można dokładnie określić czasu doręczenia przesyłki. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, ma obowiązek skontaktować się z Tobą telefonicznie i przyjechać pod wskazany adres ponownie.

Czy będę mógł zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki, masz możliwość zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu bez podania konkretnej przyczyny. Produkt zwracany nie może nosić żadnych śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z jego całą zawartością.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Klient na życzenie może otrzymać fakturę VAT na zakupione towary. Przy składaniu zamówienia, powinien on podać dane do wystawienia faktury i zaznaczyć wybrany dokument sprzedaży.

Gdzie znajdę paragon/fakturę?

Paragon lub fakturę znajdą Państwo pod przyklejonym na paczkę listem przewozowym.

 

Bezpieczeństwo zakupów:

1. Bezpieczeństwo danych

Chronimy Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam zgodnie z treścią ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz.U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Masz też pełne prawo do wglądu w swoje dane i ich poprawiania.

2. Bezpieczeństwo wysyłki

Wysyłane przedmioty są w fachowy sposób pakowane, żeby zapewnić ich dotarcie do Ciebie w nienaruszonym stanie.

Zanim odbierzesz swą paczkę od kuriera, sprawdź czy przesyłka nie uległa podczas transportu uszkodzeniu. Jeżeli tak jest, sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, a następnie skontaktować się ze sprzedawcą.

3. Bezpieczeństwo użytkowania

Oferowane przez nas naczynia są sprawdzone pod względem bezpieczeństwa w kontakcie z żywnością. Kociołki Farmcook posiadają atest PZH, co gwarantuje że do gotowanych w naczyniu potraw nie przedostaną się żadne szkodliwe substancje.

Reklamacje/wymiany

Pamiętaj aby przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli paczka jest uszkodzona, wypełnij w obecności kuriera protokół szkody, a następnie skontaktuj się z obsługą sklepu. Reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie paragonu lub faktury VAT oraz dokumentu szkody.

Wymiana towarów w razie niezgodności ze złożonym przez Ciebie zamówieniem odbywa się w najszybszym możliwym terminie na koszt sklepu pod warunkiem, że zakupione przedmioty nie noszą śladów używania. Do wymienianego produktu trzeba dołączyć dowód jego zakupu czyli paragon lub fakturę.

Gwarancja

Produkty znajdujące się w ofercie sklepu zgrilla.pl objęte są obowiązującą na terenie Polski gwarancją. Szczegółowe warunki oraz długość obowiązywania gwarancji określana jest przez producenta konkretnego produktu. Reklamacje należy kierować bezpośrednio do sklepu zgrilla.pl. Podstawą do ich rozpatrywania jest przede wszystkim dowód zakupu towaru czyli paragon lub faktura VAT, a w przypadku uszkodzenia w transporcie również protokół szkody.

Zwroty

zgrilla.pl zgodnie z obowiązującym prawem, umożliwia Ci zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny. Masz na to 10dni od chwili dostarczenia przesyłki. Pamiętaj, że zwracany przedmiot nie może być używany i musi dotrzeć do nas w nienaruszonym stanie wraz z napisanym przez Ciebie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz oryginałem paragonu lub faktury, a także numerem konta, na które mamy wykonać zwrot pieniędzy.

 


Wszystko na temat grillowania [Forum]

Najpyszniejsze przepisy, najpyszniejsi
ludzie, najpyszniejsza atmosfera... >

www.egotuj.pl

Najwięcej sprawdzonych przepisów kulinarnych od internautów

Przepisy kulinarne w wielu kategoriach, portal o gotowaniu